Terug naar home

Terugblik 4 mei

door | mei 11, 2026 | Niet gecategoriseerd | 0 Reacties

Samenvatting van de Dodenherdenking in Gendt – 4 mei 2026

Op 4 mei 2026 vond in Gendt de jaarlijkse Dodenherdenking plaats. De bijeenkomst werd georganiseerd door Oorlogsmuseum Niemandsland.

Ondanks het slechte weer verliep de herdenking op een waardige en betrokken manier. Dankzij de geplaatste tenten zat iedereen droog en kon het programma ongestoord doorgaan. De aanwezigen kwamen samen om stil te staan bij de slachtoffers van oorlog en geweld, en om het belang van vrijheid en herdenken levend te houden.

De bijeenkomst werd geregistreerd door De Berichten Gendt

Terug naar alle berichten